Факультет економічних наук
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Імпакт-підприємництво як противага КСВ і відповідь на глобальні виклики(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Бедій, НазарМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Соціальна відповідальність підприємства, як чинник його стійкого розвитку(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Сметанська, ІваннаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Корпоративна культура, як спосіб управління сучасним підприємством(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Солярик, ЯнаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Сучасні методи управління проєктами(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Вернигородський, ІлляМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Формування основних засобів у логістичній сфері на прикладі Нової Пошти(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Максименко, Катерина; Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Інструменти диджитал-маркетингу в роздрібній торгівлі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Безугла, АннаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Базові технології нейромаркетингу в діяльності компаній(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Богачук, С.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Регулювання криптовалюти в Україні та його вплив на маркетинг криптовалют(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Воробйов, КирилМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Тренди аналізу ефективності digital-маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Горик, ЗорянаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Використання відео-контенту для просування сучасних підприємств(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Горська, КатеринаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Використання штучного інтелекту як тренд у розвитку digital-маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Ключник, ЕлізаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Роль інтернет-маркетингу на IT-ринку(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Котляренко, ВеронікаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Digital-маркетинг: сучасні тренди органічного контенту у соціальних мережах(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Мазур, СвітланаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Підходи до cегментації цільової аудиторії як складова стратегії digital-маркетингу бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Макаревська, ВалеріяМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Сучасні інструменти digital-маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Малиш, ДаринаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Вплив штучного інтелекту на персоналізацію та поведінку споживачів у контексті цифрового маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Москаленко, ПавлоМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Оптимізація SMM-стратегії для досягнення маркетингових цілей підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Сошко, МаринаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Оцінка ефективності маркетингової діяльності підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Тромса, ВалеріяМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Адаптація діджитал маркетингової стратегії компаній в умовах війни(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Чорномаз, СофіяМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Використання соціальних мереж як інструменту просування бренду(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Чухліб, ВікторіяМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.