eKMAIR

Electronic Kyiv-Mohyla Academy Institutional Repository

 

Recent Submissions

Item
Ресурсна стратегія успіху бізнесу на основі оцінки економічного потенціалу підприємства
(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Кашуба, Ірина; Могилова, Марина
Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
Item
Стратегія діджитал-маркетингу на ринку послуг здоров’я та краси
(2025) Макаревська, Валерія; Могилова, Марина
Мета роботи – дослідити теоретико-методичні засади, сформувати та обґрунтувати практичні рекомендації щодо розробки та покращення стратегії діджитал-маркетингу підприємства.
Item
Вплив маркетингових інновацій на конкурентоспроможність автомобільної індустрії
(2025) Кириченко, Леонід; Сидоренко, Оксана
Мета роботи — дослідити вплив маркетингових інновацій на конкурентоспроможність в автомобільній індустрії та розробити рекомендації щодо їх використання для запуску нового автомобільного бренду.
Item
Біобібліографічний сюжет Елеонори Соловей: рецензія на видання: Елеонора Соловей: біобібліографічний покажчик / [уклад. Е. С. Соловей, бібліогр. ред. Н. Г. Павлів]. Вид. 2-ге, доп.
(2025) Кіраль, Сидір
Рецензія на видання: Елеонора Соловей: біобібліографічний покажчик / [уклад. Е. С. Соловей, бібліогр. ред. Н. Г. Павлів]. Вид. 2-ге, доп. Серед широкого загалу превалює спрощене сприйняття бібліографії, хоча насправді це трудомістка науково-практична діяльність, яка потребує не лише виняткової працелюбності, а й загалом неабиякої ерудованості, обізнаності в окремих галузях знання. Зрештою, справжня наукова праця розпочинається саме з виявлення необхідних джерел, їх вивчення та систематизації. Можемо тут згадати "приватні каталоги" з архівів Івана Денисюка та Ніни Калениченко, які розкривають секрети "наукової лабораторії" видатних науковців. Біобібліографічний покажчик докторки філології, професорки, критикині Елеонори Соловей також засвідчує, що бібліографія є важливим складником будь-якої науки.
Item
Інтернет-маркетинг в діяльності підприємства
(2025) Козісь, Максим; Курило, Людмила
Метою дослідження є аналіз та оцінка ролі інтернет-маркетингу у розвитку сучасних підприємств, визначення ефективності його інструментів та формування рекомендацій щодо їхнього застосування з метою досягнення бізнес-цілей.
Item
Особливості масштабування стартапу в інноваційній екосистемі (на прикладі Aimap)
(2025) Десна, Анастасія; Чала, Ніна
Метою роботи є дослідження теоретико-методичних основ масштабування стартапів у контексті розвитку інноваційних екосистем, розробка та обґрунтування практичних рекомендацій щодо ефективного масштабування компанії Aimap в умовах української інноваційної екосистеми.
Item
Формування маркетингової стратегії підприємства
(2025) Бухтєєва, Тетяна; Храпкіна, Валентина
Мета роботи: дослідити теоретико-методичні засади формування маркетингової стратегії підприємства, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації̈ щодо формування маркетингової стратегії з урахуванням особливостей роботи на В2В та В2С ринках.
Item
Вплив гейміфікації на залучення та утримання клієнтів у B2C та B2B сегментах
(2025) Богославець, Андрій; Курило, Людмила
Метою дослідження є розробка теоретико-методичних засад та практичних рекомендацій щодо використання гейміфікації як інструменту залучення та утримання клієнтів у B2C та B2B сегментах бізнесу.
Item
Переваги застосування нейромаркетингу в діяльності підприємств
(2025) Богачук, Сергій; Сидоренко, Оксана
Мета дослідження – визначити переваги застосування нейромаркетингових технологій у діяльності підприємств та оцінити їхній вплив на ефективність маркетингових стратегій.
Item
Формування бренду підприємства шляхом інтегрованих маркетингових комунікацій (на прикладі ТОВ "Житомирський м'ясокомбінат")
(2025) Баранов, Антон; Боднар, Ольга
Метою даного дослідження є аналіз та розробка ефективних підходів до формування бренду підприємства шляхом інтегрованих маркетингових комунікацій. У фокусі дослідження знаходиться діяльність ТОВ "Житомирський м’ясокомбінат", яке є одним із провідних виробників м’ясної продукції в Україні.
Item
Розробка діджитал-стратегії на підприємстві роздрібної торгівлі
(2025) Завідовська, Уляна; Сербенівська, Аліна
Метою даної кваліфікаційної роботи є вивчення та аналіз процесу розробки діджитал-стратегії для підприємства роздрібної торгівлі на прикладі ТОВ "Арка Маркет Нова" з метою визначення впливу впровадження цифрових технологій на успішність компанії на ринку та досягнення конкурентних переваг.
Item
Оцінка ефективності використання інфлюєнс-маркетингу та його вплив на маркетингову діяльність компанії
(2025) Засухіна, Дарʼя; Романченко, Наталія
Метою кваліфікаційної роботи є комплексний аналіз теоретико-методичних засад, сучасних інструментів та практичної ефективності інфлюєнс-маркетингу, а також розробка рекомендацій щодо його удосконалення на прикладі діяльності Монобанку – одного з найуспішніших кейсів цифрової комунікації на вітчизняному ринку.
Item
Розвиток логістичних систем у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
(2025) Ткачук, Вероніка; Боднар, Ольга
Метою дослідження є розробка ефективної логістичної моделі виходу продукції підприємства на ринок Франції з урахуванням маркетингової специфіки, регуляторних вимог, структури споживання та характеристик конкурентного середовища.
Item
Управління автоматизації маркетингових процесів для підвищення продажів
(2025) Таптунов, Владислав; Сербенівська, Аліна
Мета роботи - визначити особливості побудови маркетингових процесів з ціллю підвищення продажів та розробити практичні рекомендації щодо їх вдосконалення на базі компанії Payoneer (UK) Limited.
Item
Формування бренду та іміджу держави
(2025) Систренський, Володимир; Храпкіна, Валентина
Мета роботи: дослідити теоретико-методичні засади формування бренду держави в контексті глобальних трансформацій та розробка практичних рекомендацій щодо застосування національного бренду як важеля поліпшення міжнародного сприйняття країни, збільшення її інвестиційної привабливості.
Item
Розробка стратегії просування українських брендів за допомогою інфлюенс-маркетингу
(2025) Синельник, Вікторія; Демчук, Зоя
Мета дослідження: розробка теоретичних положень, методичних засад і практичних рекомендацій щодо розробки стратегії просування компанії "Cher’17", також з цією метою дослідити поняття "інфлюенс-маркетингу", та здійснити оцінку маркетингової стратегії компанії "Cher’17".
Item
Стратегічне планування маркетингових кампаній: розвиток та впровадження інноваційних маркетингових стратегій у соцмережах
(2025) Струтинська, Софія; Могиловa, Марина
Метою кваліфікаційної роботи є розробка ефективної маркетингової стратегії для соціальних мереж із використанням інноваційних інструментів просування, спрямованої на підвищення впізнаваності та залучення цільової аудиторії платформи "Winday" як B2B-рішення у сфері гейміфікованого маркетингу.
Item
Маркетингова складова розвитку зовнішньої торгівлі
(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Кебко, В.
Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
Item
Розробка стратегії просування компанії для виходу на ринок B2B
(2025) Сірош, Діана; Романченко, Наталія
Метою дослідження є дослідити теоретичні матеріали щодо стратегій просування на ринку B2B, проаналізувати наявну маркетингову стратегію ТОВ "Гідромембрани" та розробити ефективну стратегію просування підприємства "Гідромембрана" на ринку B2B з урахуванням специфіки цільової аудиторії та сучасних маркетингових інструментів.
Item
Підходи до встановлення цін на наукову продукцію університету
(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Климентова, Марія
Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.